مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت : دلیل اصلی نا هنجاری ها و مشکلات اجتماعی جامعه ضایع شدن نماز است.

نماز، راه حل مشکلات اجتماعیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید مرتضی حسنی حلم ،مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در گردهمایی ائمه جماعت دستگاه های اجرایی استان با اشاره به مشکلات جامعه از قبیل مواد مخدر و خطرات فضای مجازی گفت : جهت گیری تمام کار های ما باید نماز باشد .

وی با تاکید بر روش فرهنگ سازی غیر مستقیم اظهار داشت : در بیشتر مواقع کارهای فرهنگی غیر مستقیم نتیجه بهتری در جامعه داشته است.

 حسنی حلم خاطر نشان کرد : در ماه محرم مردم آمادگی و حضور بیشتری دارند و لذا ما باید در این ماه از ظرفیت بسیار بالای قرآن و نماز کمک بگیریم .

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز کرد : در هفته پیش رو که هفته امر به معروف و نهی از منکر است ما باید در جامعه نماز را که بالاترین معروف است اشاعه دهیم.

در ادامه این گردهمایی حسنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز گفت: متاسفانه کشور ایران به دلیل همسایگی با دو کشور تولید کننده مواد مخدر آسیب های اجتماعی بالایی را متحمل شده است .

وی با اشاره به مبارزه  شدید با مواد مخدر گفت : علی رغم برخورد با قاچاقچیان و پخش کنندگان مواد مخدر ما همچنان با این مشکل مواجه هستیم و این موضوع نشانگر آن است که باید بیشتر به سمت اقدامات پیشگیرانه برویم .

انتهای پیام/ ا.م

دلیل اصلی نا هنجاری ها و مشکلات اجتماعی جامعه ضایع شدن نماز است

 

 

 

برچسب ها: نماز ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.