عضو شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد نظارتی شورا در شهرداری‌ گفت: شهرداری یک ویژگی‌ سازمانی دارد و ترجیح می‌دهد از نظارت شورا فاصله بگیرد.

شهرداری ترجیح‌ می‌دهد از نظارت شورا فاصله بگیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری‌ عضو شورای شهر تهران در نشست خبری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران که امروز(شنبه) در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران برگزار شد، با اشاره به حواشی مؤسسه‌ مطبوعاتی همشهری‌ و شکایتی که از او شده بود، اظهار کرد: موضوع ما با همشهری بحث اشخاص نبود، بلکه بحث عملکرد آن‌ها بود و در این راستا جلسات تخصصی کارشناسی را برگزار کردیم، اما چون تحقیق و تفحص‌ از همشهری‌ اولین اقدام تحقیقی‌ بود، نیازمند این بودیم که این کار با دقت بیشتری انجام شود.

فخاری‌ تصریح کرد: در خصوص مسائل اخیر همشهری‌ بحث‌هایی مطرح شده که پیش از اقدام، موضوع را با شورا در میان نگذاشته‌ بودند.

عضو شورای شهر تهران در خصوص ستاد شورایاری‌ها ادامه داد: ستاد شورایاری‌ها تغییراتی را در ساختار مناطق مصوب و اجرا کردند، اما این که برای انتخابات دوره بعد چه برنامه‌ای دارند، نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی افزود: سنجش تغییر وضعیت نکته مهمی است و باید جدی گرفته شود، زیرا تغییرات ساختاری‌ نیازمند این بود که ابتدا آزمایشی انجام شوند و در این حوزه هم برای تغییر وضعیت آن باید به صورت آزمایشی رفتار کرد.

فخاری‌ در خصوص عملکرد نظارتی شورا در شهرداری گفت: شهرداری یک ویژگی‌ سازمانی دارد و ترجیح می‌دهد از نظارت شورا فاصله بگیرد و اینکه این نظارت اعمال بشود، یک مسئله است.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار