مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۶۰ درصدی ارزش معاملاتی در بورس منطقه‌ای استان در هفته گذشته خبر داد.

جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: در هفته گذشته بیش از ۹۱ میلیون و ۶۷۲ هزار سهم به ارزش افزون بر ۲۴۰ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۴۷۱ هزار ریال در تالار بورس استان معامله شد که در مقایسه با هفته‌های گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در طول هفته در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۲۹۰ شرکت را معامله کردند که نمایندگی کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۱.۵ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی ادامه داد: در این هفته سهام شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با ۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طی هفته گذشته ۶۷ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد گفت: شاخص کل بازار بورس با بیش از ۱۷ هزار واحد افزایش در مقایسه با هفته‌ی قبل به رقم ۱۵۵ هزار و ۶۱ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۹۲ واحد افزایش نسبت به هفته‌ی قبل، به رقم ۱ هزارو ۷۷۱ واحد رسید.

همچنین در این مدت به ارزش بیش از ۹۷ میلیارد ریال سهم، مربوط به ۵۲ شرکت از استان آذربایجان غربی در تالار بورس استان معامله شد.
انتهای پیام/ح


افزایش ارزش معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.