آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، و با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در شهرکرد برگزار شد.

اسامی این برگزیدگان به شرح زیر است:

در رشته قرائت تحقیق برادران، مهدی خدیبی، رضا فتاحی و جابر علیمحمدی نافچی، و در بخش خواهران، سحر میرزاخانی، نجمه ربیعی و فاطمه کریمیان، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل، صادق حیدری، محمدمهدی احمدی و محمدحسن صالحی هفشجانی در بخش برادران، و فاطمه اسدی، زهرا میری خراجی و مریم احمدی نیز در بخش خواهران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران مجتبی خاکی نهاد، محمد امین مسلمی و غلامحسین فاتحی و در بخش خواهران، ریحانه اعلایی، سمیه کاظمی و اعظم همتیار به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

صادق احمدی و نیازعلی مولوی در بخش برادران، و معصومه یوسفی، مریم مرادی و عاطفه توکلی در بخش خواهران، برگزیدگان رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم می‌باشند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم هم سید محمدحسین حسینی رتبه برتر بخش برداران و الهام عسگری، خورشید عباسی و الهام قاسمی، رتبه‌های برتر بخش خواهران را کسب کردند.

در حفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز مرضیه جعفریان، سمیه نادری و فاطمه صفرنژاد برگزیدگان بخش خواهران هستند.

همچنین در رشته اذان، محمدرضا معتمدی، محمدرضا مظاهری و محمدجواد هادی پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، با شرکت ۱۲۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته‌های کتبی و شفاهی، ۱۲ مرداد ۹۷ در شهرکرد برگزار شد.

مرحله کشوری این رقابت‌ها مهرماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار