مدیر کل هواشناسی خوزستان از کاهش 2 تا 3 درجه ای دما از فردا، شنبه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوای استان در روزهای آتی اظهار داشت: باتوجه به تضعیف الگوی تابستانه در خوزستان پیش بینی می شود دما از فردا شنبه 24 شهریور ماه 2 تا 3 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

وی به بالا بودن شاخص ناپایداری در سطوح فوقانی جو اشاره و تصریح کرد: این پدیده در روزهای جمعه و شنبه سبب ابرناکی و احتمال بارش باران در ارتفاعات خوزستان می شود.

سبزه زاری اذعان داشت: همچنین به دلیل جنوبی بودن جریانات سطح زمین، از امروز تا چند روز آینده، افزایش رطوبت و پدیده شرجی به ویژه در نوار ساحلی استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در چند روزهای با توجه به جهت باد، دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم سبب کاهش دید افقی در ساعاتی از صبح در نوار غربی استان خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دما در خوزستان در بستان با 48.3 درجه سانتیگراد و حداقل دما در ایذه با 24.5 درجه سانتیگراد گزارش شده است، ضمن اینکه حداکثر دما در اهواز امروز به 48 درجه سانتیگراد و حداقل دما به 28 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.