گیلان در دومین دوره مسابقات کاراته وان در اردبیل مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حامد زیکساری، دبیر هیات کاراته گیلان گفت: در این مسابقات و در بخش پسران ، تیم کاراته گیلان با کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و هفت مدال برنز پس از تهران موفق شد مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند.

وی افزود: در جریان این رقابت ها که با حضور 478 کاراته کار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، سید مبین سادات صدیقی کاراته کار نوجوان شایسته گیلانی در وزن 57- کیلوگرم با غلبه برابر رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا به خود اختصاص داد.

دبیر هیات کاراته گیلان گفت: محسن صفرنژاد دیگر کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی جوانان و در وزن 76+ کیلوگرم توانست برابر تمام رقبای خود پیروز شده و عنوان نخست این دوره از رقابت ها را کسب کند.

زیکساری افزود: در رده سنی نوجوانان و در وزن 47- کیلوگرم سید محمد امین صالحی و در وزن 63- کیلوگرم مهدی اکبرپور موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند.

دبیر هیات کاراته گیلان گفت: همچنین در بخش کاتای رده سنی نوجوانان علیرضا رجبی و علی محمودی هر 2 از گیلان به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند تا در این بخش گیلان صاحب دو مدال برنز شود.

زیکساری افزود: در رده سنی جوانان و در بخش مبارزه نیز در وزن 61- کیلوگرم مهدی کاظمی و در وزن 76+ کیلوگرم آروین فرجی پور از استان گیلان توانستند مدال برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: همچنین در بخش کاتای تیمی این دوره از رقابت ها ، آکادمی کاراته معین آستانه اشرفیه و چای رفاه هر دو تیم از گیلان به ترتیب موفق به کسب مدال های نقره و برنز این رقابت ها شدند.

انتهای پیام/اص

کسب مقام دوم در مسابقات کاراته اردبیل توسط گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.