دارند مدال آسیایی تالو گفت: بازی های آسیایی رویداد بسیار بزرگی است و بهتر است پاداش مدال آوران هر چه زودتر پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا کیانی تنها بانوی تالوکار مدال آور در تاریخ ووشو در بازی‌های آسیایی است. کیانی با کسب مدال نقره بر اساس مصوبات ستاد بازی‌های آسیایی ۸۰ سکه پاداش دریافت خواهد کرد. اما روز گذشته بود که وزارت ورزش وجوانان اعلام کرد این سکه‌ها فروردین سال آینده به ورزشکاران پرداخت می‌شود.

کیانی در واکنش به این موضوع گفت: ما فقط شنیده ایم که قرار است سکه بدهند، اما نمی‌دانیم سکه‌ها پرداخت می‌شود یا خیر. بازی‌های آسیایی از رویداد‌های دیگر بسیار مهم‌تر است. پاداش‌ها هر چه زودتر پرداخت شود بهتر است.

او ادامه داد:اگر مسئولان قصد دارند تا سال ۹۸ منابع پرداخت سکه را فراهم کنند ما مشکلی نداریم، اما چیزی که شنیده ایم این است که قرار نیست سکه‌ای پرداخت شود و به جای آن معادل هر یک سکه، 2 میلیون به ورزشکاران داده شود.

کیانی بیان کرد: بهتر است هر چه سریع‌تر پاداش‌ها پرداخت شود، زیرا هزینه‌های ما بسیار افزایش پیدا کرده است. لباسی که ما قبلا از چین خریداری می‌کردیم هزار یوآن معادل با یک میلیون تومان می‌شد، اما با شرایط فعلی تقریبا باید 2 میلیون و هفتصد هزار تومان پرداخت کنیم. اگر به جای سکه پول نقد دریافت کنیم ضرر خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید۶ مدال دیگر در کارنامه ووشو کاران جوان

شب درخشان ووشوی ایران با پنج فینالیست

«محسن محمدسیفی» در آستانه تکرار طلا


انتهای پیام/

اظهارات کیانی درباره پرداخت پاداش مدال آوران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار