مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل گفت: توزیع نفتگاز با استاندارد یورو چهار در پنج جایگاه شهرستان اردبیل از اواسط شهریورماه امسال آغاز شد.

سیدحجت مدنی ،مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم استان اردبیل توزیع فرآورده نفتگاز با استانداردهای یورو چهار در استان آغاز شد که در مرحله نخست اجرای این طرح در پنج باب جایگاه شهرستان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج باب جایگاه دیگر نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد نیز انتخاب شده که در روزهای آتی توزیع این فرآورده در این مراکز تعیین شده  انجام شده و شاهد ارائه این سوخت در جایگاه‌ها خواهیم بود.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی پالایشگاه تبریز برای ارائه فرآورده نفتگاز با استاندارد یورو پنج به محض دریافت، جایگزین فرآورده نفتگاز یورو چهار در این جایگاه‌ها خواهد شد و در این زمینه پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

مدنی تصریح کرد: رانندگان در سطح استان با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نصب برنامه پمپ بنزین‌یاب می‌توانند جایگاه‌های ارائه این فرآورده را در کل کشور و استان شناسایی کنند تا در مواقع مورد نیاز به مشکلی در این زمینه روبه‌رو نشده و بتوانند به نزدیک‌ترین جایگاه سوخت دسترسی داشته باشند.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم را از اولویت‌ها مهم دانست و گفت: در این راستا در کنار ارائه خدمات، تلاش و جدیت بر این است تا با بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر و مداوم بر جایگاه‌های عرضه سوخت زمینه را برای کاهش نارضایتی‌ها فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

توزیع فرآورده های نفتگاز در جایگاههای سوخت اردبیل

 

برچسب ها: نفتگاز ، جایگاه سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.