مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همزمان با اولین جمعه ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی فردا در اردبیل برگزار می شود .

مریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این مراسم به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) ساعت 9 صبح فردا جمعه  23 شهریور ماه در دو نقطه شهر اردبیل در سالن رضازاده و امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل 23 شهریور ماه برگزار می‌شود .

وی گفت: یادآوری یاد و خاطره کودک 6 ماهه کربلا همانند سال‌های گذشته در این همایش در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می‌رود به بهترین شکل ممکن این مراسم برگزار شود .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: از هم اکنون لباس مخصوص شیرخوارگان حسینی در امام زادگان اردبیل اهدا می شود و خانواده هایی که فرزندان شش ماهه تا دوسال دارند می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند.

حامدی تصریح کرد: امیدواریم تمامی کودکانی که در دامان مادران در محفل شیرخوارگان حسینی حضور پیدا کرده‌اند، بیمه حضرت علی اصغر (ع) باشند و از فیوضات و معنویات این مراسم عظیم و معنوی بی‌بهره‌ نمانند .

انتهای پیام/ح

همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل

برچسب ها: همایش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.