رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل اصلی انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در بجنورد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی اعتمادی رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی نموده بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد فضای سایبری موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند.

سرهنگ اعتمادی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

وی با بیان اینکه متهم یک نوجوان 16 ساله‌ بود، اظهار کرد: وی در مواجهه با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف این اقدام خود را انتقام‌جویی به دلیل مشکلات قبلی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد ، گفت: شهروندان همواره مراقب فعالیت‌های فرزندان خود در فضای مجازی باشند و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضای مجازی يا پیام‌رسان‌های موبايلی مراتب را از طريق نشانی پليس فتا به آدرس  www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
۱۶ ساله?!!!