وزارت بهداشت شرایط مشارکت بخش خصوصی برای ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی به منظور ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و در راستای اجرای دستورالعمل  ماده ۲۷ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت قصد دارد تا از مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ها در این زمینه کمک بگیرد.

بر اساس فراخوان داده شده در  وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی پروژه های جدید، در حال تکمیل و طرح هایی که مراحل ساخت آن به پایان رسیده و نیاز به تجهیز دارند، به بخش خصوصی واگذار شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش  پزشکی ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی را به روش BLT و به شکل رقابت عمومی  با شرایط زیر به سرمایه گذارانی که شرایط لازم را داشته باشند، واگذار کند و  این واگذاری ساخت و تجهیز خوابگاه ها با رعایت کامل قوانین، مقررات و آیین نامه های اجرایی مربوطه انجام می شود.

پروژه ساخت و تجهیز خوابگاه دانشجویی که وزارت بهداشت قصد دارد آن را به بخش خصوصی واگذار کند، در یکی از مناطق ۱۰ گانه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور است و سرمایه گذاری در آن به  ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

دوره ساخت و تجهیز این پروژه خوابگاه دانشجویی حداکثر ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است.

حداقل دوره بازگشت سرمایه گذار بخش خصوصی: دوره بازپرداخت سرمایه گذاری بر اساس مدل و حجم آن حداکثر ۲۰ سال است.

شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی نیز باید دارای شرایط زیر باشد:

این شرکت باید در داخل کشور جمهوری اسلامی ایران ثبت شده باشد، همچنین این شرکت باید  توانایی مالی لازم  را برای تامین بودجه مالی مورد نیاز به منظور ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی به میزان حداقل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار