فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان گفت: توانمندی برد موشك ها و هواپيماهاي بدون سرنشين ایران، داعش را به وحشت انداخته است.

توانمندی برد هواپيماهای بدون سرنشين ایران، داعش را به وحشت انداخته است به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار سيد مهدی قريشی، فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان پيش از ظهر امروز در رزمايش و نمايش اقتدار عاشورایی سپاهيان حضرت محمد رسول الله و صبحگاه مشترك نيروهای بسيج و سپاه و ارتش و انتظامی كاشان با گراميداشت ياد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم، گفت: جمهوری اسلامی را در تكنولوژی هواپيماهای بدون سرنشين به عنوان يك قدرت بين المللی مطرح است.

به گفته وی، امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی سبب شده است تا دشمن حساب ويژه ای برای ايران باز كنند به طوری كه اقتدار و توان موشكی ايران دشمن را به هراس انداخته است.

فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان، امنيت و اقتدار و عزت امروز ايران اسلامی را مديون خون شهدا دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ايران به بركت خون شهدا و روحيه جهادی نيروهای مسلح و بسيج به بازدارندگی سطح بالايی رسيده است و در حوزه موشكی از برد كوتاه و برد بلند و نقطه زن سپاه با برد بيش 2 هزار كيلومتر و خطای كمتر از 8 متر اهداف مهم دشمن را هدف قرارداده و منهدم می كند.

حمله موشكی ايران به دمكرات برخورد کوبنده سپاه در كوچكترين تعرض به ايران است

سردار قريشی، اظهارداشت:حمله موشكی اخير ايران به مقر فرماندهان تروريست های دمكرات در كردستان عراق ثابت كرد اگر دشمن قصد كوچكترين تعرضی به ايران داشته باشد با برخورد كوبنده ايران روبرو خواهد شد.

وی با تاکید بر افزايش روز افزون قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ايران و بكار گيری به موقع این قدرت گفت: نيروی بازدارندگی جمهوری اسلامی ايران به اندازه ای است كه رهبر معظم انقلاب فرمود «اگر دشمن يكی بزند 10 تا خواهد خورد.»

فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان يادآورشد: امروز جمهوری اسلامی اين توانمندی و تكنولوژی را در اختيار دارد كه به هرميزان اراده كند برد موشكهای خود را افزايش خواهد داد و اين تكنولوژی را به سوريه و يمن و حزب الله لبنان نيز انتقال داده است و آنها نيز در برابر دشمن توانمند شده اند.

ایران با تكنولوژی هواپيماهای بدون سرنشين یک قدرت بين المللی است

سردار قريشی همچنين جمهوری اسلامی را در تكنولوژی هواپيماهای بدون سرنشين به عنوان يك قدرت بين المللی معرفی كرد و گفت: امروز پهبادهای سپاه هر زمانی اراده كنند هر نقطه ای را بخواهند مورد حمله و هدف خود قرار خواهند داد به طوريكه سالن جلسات داعش همزمان كشف و شناسايی و مورد حمله بمب های هوشمند پهبادهای سپاه قرار خواهدگرفت.

وی به كاهش بی سابقه امسال حضورنظامی آمريكا در خليج فارس اشاره كرد و افزود: امسال آمريكا طی 40 سال گذشته كمترين امكانات و تجهيزات نظامی در خليج فارس را داشته است.

فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان در ادامه بر تبعيت از ولايت فقيه تأكيد كرد و گفت: اگر پشتيبان ولايت فقيه باشيم هيچ آسيبی به كشور نخواهد رسيد و هيچ نيرویی توان مقابله با ايران را نخواهد داشت، چرا كه دشمن هر كاری كه خواسته انجام داده است و كاری نبوده كه انجام نداده باشد اما به فضل الهی در همه توطئه های خود با رهبری و درایت ولایت فقیه شكست خورده است.

سردار قريشی افزود: تحريم های اقتصادی آخرين تير و تركش دشمن است كه اين نيز با رهبری هوشمندانه معظم له و مقاومت ملت ايران اسلامی خنثی خواهد شد و از اين گردنه سخت و دشوار نيز با پيروزی عبور خواهيم كرد.

 ظلم ستیزی بزرگترين گفتمان مكتب عاشورا و قرآن است

وی با تسليت ايام محرم گفت: محرم و عاشورا به عنوان موتور محركه مبارزات مردم ايران بر عليه رژيم پهلوی بود.

سردار قریشی تصریح کرد: ما هرچه داريم از عاشورا و محرم و امام حسين(ع) است و شكل گيری انقلاب اسلامی و اوج مبارزات مردمی با رژيم طاغوت نیز از محرم و عاشورا آغاز شد.

وی افزود: بعد از پيروزی انقلاب اسلامی نيز محرم و عاشورا نيروی محركه ای برای رسيدن به پيروزی در جنگ 8 ساله دفاع مقدس، مبارزه با ضد انقلاب و مبارزه با تروريست و داعش و دفاع از حرم حضرت زينب(س) در سوريه و اهل بيت(ع) عراق بود.

 فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان گفت: امروز ايران اسلامی با الهام از پيام های عاشورا و درس های مكتب عاشورا در مقابل جنايات استكبار جهانی، رژيم صهيونيستی، آل سعود، آل نهيان و آل خليفه با قدرت ايستاده و مبارزه مي‌كند.

سردار قريشی با اشاره به اينكه امروز هم همان تفكرات دفاع مقدس بر جوانان و نيروی هاي بسيج و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ايران حاكم است افزود: آمادگی امروز نيروهای مسلح طی 40 سال گذشته بی سابقه است.

شایان ذکر است: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الهی(ص) در دارالمومنین کاشان باحضورفرماندهان نظامی وانتظامی، معاون استانداروفرماندارکاشان، مسئولین ادارات ونهادهای این شهرستان آغاز شد.

این رزمایش به مدت دو روز در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می شود

سردار سيد مهدی قريشي، فرمانده گروه نهم پدافند هوايی كاشان پيش از ظهر امروز در رزمايش و نمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان حضرت محمد رسول الله و صبحگاه مشترك نيروهاي بسيج و سپاه و ارتش و انتظامي كاشان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس و شهداي حرم، گفت: جمهوري اسلامي را در تكنولوژي هواپيماهاي بدون سرنشين به عنوان يك قدرت بين المللي مطرح است.

به گفته وی، امروز قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي سبب شده است تا دشمن حساب ويژه اي براي ايران باز كنند به طوري كه اقتدار و توان موشكي ايران دشمن را به هراس انداخته است.

وی گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهدا و روحيه جهادي نيروهاي مسلح و بسيج به بازدارندگي سطح بالايي رسيده است و در حوزه موشكي از برد كوتاه و برد بلند و نقطه زن سپاه با برد بيش 2 هزار كيلومتر و خطاي كمتر از 8 متر اهداف مهم دشمن را هدف قرارداده و منهدم مي كند.

حمله موشكی ايران به دمكرات برخورد کوبنده سپاه در كوچكترين تعرض به ايران است

سردار قريشی، اظهارداشت:حمله موشكی اخير ايران به مقر فرماندهان تروريست های دمكرات در كردستان عراق ثابت كرد اگر دشمن قصد كوچكترين تعرضی به ايران داشته باشد با برخورد كوبنده ايران روبرو خواهد شد.

وی با تاکید بر افزايش روز افزون قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران و بكار گيري به موقع این قدرت گفت: نيروي بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي است كه رهبر معظم انقلاب فرمود «اگر دشمن يكي بزند 10 تا خواهد خورد.»

فرمانده گروه نهم پدافند هوايي كاشان يادآورشد: امروز جمهوری اسلامی اين توانمندی و تكنولوژی را در اختيار دارد كه به هرميزان اراده كند برد موشكهاي خود را افزايش خواهد داد و اين تكنولوژي را به سوريه و يمن و حزب الله لبنان نيز انتقال داده است و آنها نيز در برابر دشمن توانمند شده اند.

ایران با تكنولوژی هواپيماهای بدون سرنشين یک قدرت بين المللی است

سردار قريشي همچنين جمهوري اسلامي را در تكنولوژي هواپيماهاي بدون سرنشين به عنوان يك قدرت بين المللي معرفي كرد و گفت: امروز پهبادهاي سپاه هر زماني اراده كنند هر نقطه اي را بخواهند مورد حمله و هدف خود قرار خواهند داد به طوريكه سالن جلسات داعش همزمان كشف و شناسايي و مورد حمله بمب هاي هوشمند پهبادهاي سپاه قرار خواهدگرفت.

وي به كاهش بي سابقه امسال حضورنظامي آمريكا در خليج فارس اشاره كرد و افزود: امسال آمريكا طي 40 سال گذشته كمترين امكانات و تجهيزات نظامي در خليج فارس را داشته است.

فرمانده گروه نهم پدافند هوايي كاشان در ادامه بر تبعيت از ولايت فقيه تأكيد كرد و گفت: اگر پشتيبان ولايت فقيه باشيم هيچ آسيبي به كشور نخواهد رسيد و هيچ نيروي توان مقابله با ايران را نخواهد داشت، چرا كه دشمن هر كاري كه خواسته انجام داده است و كاري نبوده كه انجام نداده باشد اما به فضل الهی در همه توطئه هاي خود با رهبری و درایت ولایت فقیه شكست خورده است.

سردار قريشي افزود: تحريم هاي اقتصادي آخرين تير و تركش دشمن است كه اين نيز با رهبري هوشمندانه معظم له و مقاومت ملت ايران اسلامي خنثي خواهد شد و از اين گردنه سخت و دشوار نيز با پيروزي عبور خواهيم كرد.

 ظلم ستیزی بزرگترين گفتمان مكتب عاشورا و قرآن است

وی با تسليت ايام محرم گفت: محرم و عاشورا به عنوان موتور محركه مبارزات مردم ايران بر عليه رژيم پهلوي بود.

سردار قریشی تصریح کرد: ما هرچه داريم از عاشورا و محرم و امام حسين(ع) است و شكل گيري انقلاب اسلامي و اوج مبارزات مردمي با رژيم طاغوت نیز از محرم و عاشورا آغاز شد.

وی افزود: بعد از پيروزی انقلاب اسلامي نيز محرم و عاشورا نيروی محركه اي براي رسيدن به پيروزي در جنگ 8 ساله دفاع مقدس، مبارزه با ضد انقلاب و مبارزه با تروريست و داعش و دفاع از حرم حضرت زينب(س) در سوريه و اهل بيت(ع) عراق بود.

سردار قریشی پيام های عاشورا را نيروی محركه برای رسيدن به پيروزی رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: بزرگترين پيام عاشورا مبارزه امام حسين (ع) با ظلم و ستم و كفر است و ثابت كرد گفتمان مكتب عاشورا و قرآن است كه در همه زمان ها سبب پيروزی اسلام است.

فرمانده گروه نهم پدافند هوايي كاشان گفت: امروز ايران اسلامي با الهام از پيام هاي عاشورا و درس هاي مكتب عاشورا در مقابل جنايات استكبار جهاني، رژيم صهيونيستي، آل سعود، آل نهيان و آل خليفه با قدرت ايستاده و مبارزه مي‌كند.

سردار قريشي با اشاره به اينكه امروز هم همان تفكرات دفاع مقدس بر جوانان و نيروي هاي بسيج و سپاه و ارتش جمهوري اسلامي ايران حاكم است افزود: آمادگي امروز نيروهاي مسلح طي 40 سال گذشته بي سابقه است.

گفتنی است  رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الهی(ص) در دارالمومنین کاشان باحضورفرماندهان نظامی وانتظامی، معاون استانداروفرماندارکاشان، مسئولین ادارات ونهادهای این شهرستان آغاز شد.

این رزمایش به مدت دو روز در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می شود.


انتهای پیام /س

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار