مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت:طرفداران مازندرانی روز گذشته حضوری پرشور در استادیوم آزادی داشتند و طوری به تشویق تیم خود پرداختند که حتی در پایان مسابقه توسط طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس تشویق شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی امیری مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت: طرفداران مازندرانی روز گذشته حضوری پرشور در استادیوم آزادی داشتند و طوری به تشویق تیم خود پرداختند که حتی در پایان مسابقه توسط طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس تشویق شدند، خوشحالیم چنین هواداران بی نظیری داریم. باید از تک تک کسانی که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آزادی آمدند تشکر کنیم.

او افزود: هواداران مان پیش از شروع مسابقه و تا دقایقی بعد از بازی دست از تشویق تیم نکشیدند و به شدت تیم را تشویق کردند. در پایان بازی فقط صدای آنها را در استادیوم می شنیدیم که تیم محبوب شان را تشویق می کردند. دوست داشتیم برد را به این هواداران هدیه بدهیم. به اعتقاد من اگر بازیکن ما از زمین مسابقه اخراج نمی شد هرگز با شکست آزادی را ترک نمی کردیم.

علی امیری در پایان گفت: ما بهترین هواداران لیگ را داریم. در هر شرایطی ما را حمایت می کنند و این انگیزه ما را برای موفقیت دوچندان می کند به داشتن چنین هوادارانی افتخار می کنیم و می بالیم.


بیشتر بخوانید:

سلیمی: نساجی بدشانسی آورد/ به احترام هواداران پرسپولیس پیگیر مطالباتم نشدم

هاشمی نسب: مقابل پرسپولیس مستحق باخت نبودیم/ فحاشی تماشاگران برای من اهمیتی ندارد

نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس روی ارسال‌ها خطرناک است/ داور با لحنی بد مرا تهدید به اخراج کرد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل نساجی مازندران درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار