نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت : دشمنان ما باید بدانند ما حاضر نیستیم عزت و سربلندی خود را فداکنیم هنوز فریاد حسین را می شنویم که گفته اگر دین ندارید آزاده مرد باشید .

عزت کشورمان را فدا نمی کنیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امید و انتظار فرج امام زمان گفت : مراقب باشم رفتار های ما به گونه نباشد که نا امیدی در جامعه را به دنبال داشته باشد و امیدواریم ملت ایران از مشکلات کنونی با سربلندی بیرون می آید.

وی با اشاره اینکه وحدت از مهم ترین مسائل در جامعه است، گفت : دشمنان می خواهند در جامعه ما تفرقه بیندازند ما با وحدت خود این اجازه را به کسب نخواهیم داد

وی به عوامل تفرقه اشاره کرد و گفت : مهمترین عامل تفرقه ظلم و تعدی است و بعد از آن قانع نبودن به حق ، نپذیرفتن نظر اکثریت و  رجوع نکردن به قانون از از عوامل ایجاد تفرقه در جامعه است و باید از آن دوری کنیم .

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه باید عوامل وحدت و همدلی را شناسایی کنیم افزود: باید از رهبری واحد پیروی کنیم تا بتوانیم جامعه ای متحد وبا ثبات داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

عزت کشور را فدای برخی مسائل نمی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار