وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز وارد گیلان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت از امروز  مهمان گیلانی‌های است.

وی افزود: نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و استاندار، بهره برداری از شرکت تولید کننده ورق‌های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس روجین پایا در شهر صنعتی رشت و بازدید از شرکت تالک ایرانیان، تولید کننده قوطی‌های فلزی درب دار در شهرک صنعتی سفیدرود رشت از برنامه‌های روز نخست سفر محمد شریعتمداری به گیلان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت:بازدید از شرکت چوب و کاغذ چوکا در رضوانشهر، بهره برداری از ساختمان اتاق اصناف لنگرود و نشست با فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان در لنگرود برنامه دومین روز سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گیلان است.

فرهاد دلق پوش افزود:شرکت روجین پایا تولیدکننده اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلاس است که با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون مترمربع اوراق فشرده عصر امروز با حضور وزیر به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: با بهره برداری از این کارخانه برای ۴۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان لنگرود نیز در ۴ طبقه و حدود هزار و ۸۰۰ متر زیربنا با سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

شریعتمداری عصر جمعه گیلان را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام / ق

شریعتمداری  امروز به گیلان  می آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.