نماینده پارلمان عراق تداوم فعالیت کنسولگری آمریکا در بصره را خطری برای امنیت و استقلال عراق خواند وخواستار تعطیلی این مرکز شد.

نماینده عراقی فعالیت کنسولگری آمریکا در بصره را برای این کشور خطرناک دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون الغدیر، نماینده پارلمان عراق تداوم فعالیت کنسولگری آمریکا در بصره را خطری برای امنیت و استقلال عراق خواند وخواستار تعطیلی این مرکز شد.

انتصارالموسوی، نماینده پارلمان عراق از استان بصره و یکی از اعضای ائتلاف انتخاباتی الفتح با بیان این مطلب تصریح کرد، سرکنسول آمریکا و برخی از نهادهای مدنی از عوامل هر اتفاقی هستند که در بصره رخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه پارلمان چهارم در اخراج نیروهای آمریکایی از عراق نقش ایفا خواهد کرد و قوانینی را برای تعیین تعداد کارکنان سفارت و کنسولگری آمریکا در عراق مشخص خواهد نمود، تداوم حضور فعالیت کنسولگری آمریکا در بصره را خطری برای این استان دانست و افزود، این کنسولگری به صورت مستقیم مسئول به آتش کشیدن دفاتر بسیج مردمی در بصره است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۴:۰۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
کنسولگری هاوسفارتخانه های آمریکا،،،نه تنهادربصره وبغداد،بلکه درسراسرجهان خطرناک است!وبایدجمع آوری شوندوفقط بابرادرخوانده خود(رژیم صهیونیستی)مراودت کند،تاروزنابودی شان...
آخرین اخبار