حجت‌الاسلام والمسلمین راشد‌یزدی در کرمان گفت: دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست آمریکایی‌ها و غربی‌هاست.

دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست دشمنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد‌یزدی در سومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: در عالم چیز‌هایی امتداد پیدا می‌کنند که با فطرت آدمیت که میل به خوبی‌ها و حق تعالی دارد مطابقت داشته باشند.
وی با بیان اینکه محبت امام حسین (ع) در دل‌ها ریشه افکنده است و مانند درختی استوار در وجود آدمی قرار دارد افزود: درسی که باید از امام حسین (ع) و ائمه (س) بگیریم این است که در سخن راست‌گفتار و در سخن گفتن صریح باشیم.

وی گفت:: امام حسین (ع) در کربلا شهید شد و عبدالله زبیر در مکه کشته شد، اما دلیل چیست امام حسین (ع) در تاریخ ماند و عبدالله در تاریخ نابود شد، علت این است که امام حسین (ع) به خاطر اسلام بیعت نکرد و عبدالله زبیر به علت اینکه نوه صفیه عمه پیامبر است بیعت نکرد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان، مدیران و روسای ادارات ما باید سخن را صریح و بدون در نظر گرفتن مصلحت افراد خاص بگویند افزود: پیامبر اسلام (ص) تبلیغات را خود در چهار ماه حرام ذی‌العقده، ذی‌الحجه، محرم و رجب که چهار ماه محترم است انجام می‌دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در یکی از ماه‌ها که پیامبر (ص) در مسجد به شیوایی مسائل را بیان می‌کردند یکی از سران عرب شیفته پیامبر شد و بعد از سخنان پیامبر خواست که خود و قبیله‌اش به اسلام بگروند به شرط آنکه بعد از پیامبر جانشین آن حضرت شود، اما پیامبر قبول نکرد چرا که صراحت در سخن داشت.

راشد‌یزدی با اشاره به اهمیت داشتن صراحت و راستی گفتار در جامعه مسلمنان گفت: دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست آمریکایی‌ها و غربی‌هاست.

انتهای پیام /ح

دوپهلو حرف زدن سیاست دشمن است

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار