استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست پدافند غیرعامل استان گفت: آمادگی دستگاه های اجرایی ،نهادها و ادارات را در مقابل این تهدیدها ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  استاندار بابیان اینکه کشور امروزه با تهدیدات بیرونی و فعل و انفعالات داخلی مواجه است آمادگی دستگاه های اجرایی ،نهادها و ادارات را در مقابل این تهدیدها ضروری دانست و گفت:باید از موازی کاری و سیاست ها و روش های سنتی پرهیز کرد و با دوراندیشی و آینده نگری مناسب، روش های نو و خلاقانه را به کار گرفت.

علی محمد احمدی با تاکید بر اینکه هم در موضوع پدافند غیرعامل و هم در مواقع بحران باید سیاست های پیشگیرانه را اولویت قرار دهیم افزود:همه دستگاه های اجرایی و نهادها از قبل باید زیرساخت ها و ابزارهای جایگزین در مواقع بحرانی داشته باشند تا به خوبی به جامعه هدف خدمات رسانی کنند.

وی از رد طرح جامع پدافند غیرعامل استان طی چهار بار خبر داد و گفت: به دلیل کارهای غیر علمی و بدون دستاورد پول مجانی به هیچ کسی نمی دهند و دانشگاهیان و دستگاههای اجرایی باید با تعامل و همفکری به صورت دقیق و کارشناسی این طرح را آماده کنند.

انتهای پیام/د

کار علمی و کارشناسی دقیق در حوزه پدافند غیرعامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.