فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یگان‌های هنگ مرزی جکیگور، از مقاومت هوشمندانه و دلاورانه مرزداران در مقابله با اشرار مسلح و گروهک تروریستی قدردانی کرد.

قدردانی از مقاومت جانانه مرزداران پاسگاه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  سردار قاسم رضايی در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پاسگاه مرزی "رشادت" هنگ مرزی جکیگور که هفته گذشته، مرزبانان این پاسگاه جانانه در مقابل اشرار مسلح و گروهک تروریستی مقاومت کردند، بازدید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در جمع مرزداران پاسگاه "رشادت" ضمن قدردانی از مقاومت هوشمندانه و دلاورانه آنها در مقابله با اشرار مسلح و گروهک تروریستی، اظهارداشت: حفظ و حراست از مرزهاي کشور و تأمين امنيت مرزنشینان؛ امري با ارزش و معنوی بوده که توفیق آن به شما مرزبانان ایران اسلامی رسیده است.

وی افزود: اکنون توفيق سربازی مقام عظمای ولايت و پاسداری از حريم کشور اسلامی نصيب شما مرزداران شده و لازم است که قدر اين نعمت و ايام را بدانيد و با اتکاء به خداوند تبارک و تعالی اين برهه از تاريخ زندگی خويش را، به سلامت و پربار سپری کنيد.

 سردار رضایی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شما مرزداران در نزد خداوند محفوظ بوده و پاداش گرانبهايی نصیبتان خواهد شد.

گفتنی است: فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در يگان‌های مرزی جنوب سیستان و بلوچستان، توان رزمی و عملياتی مرزداران و ميزان آشنايی آنها با تهديدات حوزه‌ استحفاظی و... را مورد ارزيابي قرار داد.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده مرزبانی ناجا به سیستان و بلوچستان

برچسب ها: مرزبانی ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.