معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه دستگاهها باید اماکن ورزشی شان را در اختیار مردم بگذارند، گفت: این اماکن از بیت المال است و همه ملت باید از آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر سلیمانی، معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری کارکنان دولت استان کرمان در سال ۹۶ که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم استان کرمان، به ویژه مدیران، مسئولان و تمام دستگاه های استان کرمان که در جهت توسعه ورزش نقش مهمی داشته اند، ورزش همگانی را ورزشی نوپا عنوان کرد و گفت: تمام مسئولانی که می آیند این ورزش را بنا به ذهن خود تعریف می کنند، بنابراین تاکنون تعریف خاص و یکپارچه ای از آن نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد: همه دست به دست هم دهیم و این ورزش را به مرحله ای برسانیم تا همه ی اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

سلیمانی افزود: برای این کار تلاش شده با همه ی فدراسیون ها و هیئت های مربوطه تفاهم نامه هایی امضا شود تا به صورت فرهنگی، ورزش همگانی در سطح جامعه پیاده شود و تمام مردم و اقشار مختلف جامعه از این ورزش نوپا بهره برند.

وی، امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را مدیری جوان و فرهیخته دانست و تصریح کرد: این مدیر توانمند توانسته تمام دستگاه ها را مجاب کند و ارتباطات خوبی نیز با آنها برقرار کرده که این یک حسن و یک امتیاز برای ورزش استان کرمان است.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد: این مدیر جوان، با درایت، مدیریت و نیروهای همدست، همدل و همسویی که در کنارش هستند، بتوانند این ورزش را در استان و در بین اقشار مختلف توسعه دهند.

وی با تقدیر ویژه از امیری خراسانی و کادر برگزاری رقابت های استانی کارکنان دولت یادآور شد: استان کرمان توانسته است، دستگاه های خوبی را در بخش رقابت های کشوری کارکنان دولت اعزام کند که امیدواریم امسال نیز بتوانند در سطح ملی خوب ظاهر شوند.

معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه دستگاهها باید اماکن ورزشی شان را در اختیار مردم بگذارند، از استاندار کرمان خواست: از آنجایی که این اماکن از بیت المال است، کاری کنند تا همه ی ملت بتوانند از آنها استفاده کنند.

در پایان این مراسم، کاپ اخلاق رقابت های کارکنان دولت به صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان اهدا شد.

همچنین از تیم طناب کشی آقایان بانک ملت نایب قهرمان مسابقات کشوری کارکنان دولت، تیم والیبال بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان که در مسابقات کشوری کارکنان دولت بر سکوی سوم ایستاد و مسعود پیرمراد لو از مدیریت تولید برق استان نایب قهرمان رقابت های انفرادی آمادگی جسمانی کشور تجلیل شد.

از رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های بم، فاریاب، کوهبنان، شهربابک و جیرفت نیز به عنوان شهرستان های برتر استان، مریم نخعی زاده دبیر جشنواره فرهنگی و ورزشی شهید باهنر و فرهاد نقی زاده کارشناس روابط عمومی تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری کارکنان دولت استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.