مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی این سازمان از شرکت‌های تبلیغات محیطی واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مطالبات ۱۰۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه‌های کشورمان از شرکت‌های تبلیغات محیطی، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگویی بیان کرد که در صورتی که مطالبات سازمان لیگ و باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی در ‏سال‌های گذشته پرداخت می‌شد، بخش زیادی از مشکلات باشگاه‌ها حل می‌شد. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بابت ‏تبلیغات محیطی از سال‌های گذشته طلبکار هستیم که هنوز وصول نشده و اگر این پول بین باشگاه‌ها تقسیم می‌شد، ۹۰ درصد ‏مشکلات مالی باشگاه‌ها حل می‌شد.

برای پیگیری این موضوع و زمان پرداخت شدن این مبلغ هنگفت از سوی شرکت‌های تبلیغات محیطی با صادق درودگر تماس گرفتیم و او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: شکایت‌هایی را انجام داده ایم و واحد حقوقی در حال پیگیری آن است. مگر می‌توانند پول سازمان لیگ و باشگاه ها را ندهند؟ از این خبر‌ها نیست و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

او افزود: از این فصل، تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ و به صورت مستقل انجام می شود و این طرح در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ثبت رسید. اگر مشکلی پیش نیاید، از امسال به طور مستقیم پول را می‌گیریم و به باشگاه‌ها می‌دهیم. مطمئن باشید در بدترین حالت از وضعیت کنونی بهتر است و باشگاه‌ها به حق شان می‌رسند.

درودگر درباره حضورش در تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: پس از استعفا از سمت مدیرعاملی، از حضور در باشگاه تراکتور هم استعفا کردم و در سازمان لیگ فعالیت می‌کنم.

گفتنی است، وضعیت مالی باشگاه‌های فوتبال ایران به غیر از تیم‌های خصوصی که در بحران به سر می‌برند، با تزریق پول تبلیغات محیطی و ... می‌توانند از بلاتکلیفی خارج شوند.


بیشتر بخوانید:درودگر: افتخار می‌کنم مدیرعامل تراکتورسازی شدم/ از کمیته بازاریابی کنار می‌روم

درودگر: استعفايم از سوى مالك باشگاه تراكتورسازى پذيرفته شد

بازهم خسارت سازمان لیگ به مجری تبلیغات محیطی!


انتهای پیام/

اظهارات درودگر در خصوص تبلیغات محیطی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار