عصر امروز (چهارشنبه) کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی تهران با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی در فرهنگسرای گلستانسرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در حاشیه کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کار مجازی تهران که به مدیریت سازمان فرهنگی و هنری منطقه ۸ شهرداری تهران در فرهنگسرای گلستان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات و اقدامات حمایتی و نظارتی پلیس فتا در حوزه استارت آپ ها در زمینه کسب و کار در حوزه اشتغال گفت: پلیس فتا با توجه به اینکه وظیفه حفظ امنیت و آرامش در فضای مجازی را دارد، بایستی در همه زمینه ها در فضای مجازی ورود کند.

وی افزود: کلیه اقداماتی که لازم است برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران انجام شود در دستور کار قرار گرفته است‌.

سرهنگ کاظمی در ادامه گفت: بحث های حمایتی از کلیه شرکت ها و موسسات خدماتی در فضای مجازی توسط پلیس فتا در حال انجام است و در صورت نیاز مشکلات و یا تهدیدات و آسیب ها در این زمینه ها توسط پلیس فتا به شرکت ها و موسسات گوشزد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در رابطه با برگزاری این مراسم ها، گفت: بحث پیشگیری از جرم در فضای مجازی توسط پلیس فتا لازم و قابل اجرا است و اجرای این گونه مراسم ها حتما می بایست که انجام شود.

وی افزود: این مراسم ها باید به صورت نوبه ای برگزار شود تا عوامل آسیب پذیری کاربران به آنان گوشزد و هشدارهای لازم داده شود تا بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه داشته باشیم.

سرهنگ کاظمی در رابطه با اقدامات پلیس فتا در ماه محرم گفت: در حوزه های رصد فضای مجازی اقدامات پیشگیرانه در این فضا انجام خواهد شد تا در ماه محرم یک فضای معنوی و روحانی در فضای مجازی را به دنبال داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار