دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل صبح امروز در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل با حضور مسئولان دادستانی و فرماندهان انتظامی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اجرا شد.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری مجموعه قضایی و انتظامی در مناطق آسیب‌زای اردبیل برگزار می‌شود و به یقین برگزاری چنین طرح‌هایی سبب پاکسازی محلات از وجود توزیع‌کنندگان مواد مخدر و به تبع آن سبب ایجاد آرامش و امنیت در میان شهروندان شده و رضایتمندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: در طول سال نیز مبارزه جدی با مقوله ورود مواد مخدر و توزیع  آن در استان انجام شده و کشفیات قابل توجهی نیز به دست آمده است و برای مجرمان مجازات‌های سنگینی نیز صادر شده است.

عتباتی تصریح کرد: برخورد با هرگونه خرید و فروش مواد مخدر در دستور کار قرار دارد و این طرح با همکاری و هماهنگی تمامی عوامل انتظامی و فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل در حوزه‌های مختلف عملیاتی می‌شود و با جدیت و قاطعیت نیز ادامه خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به لزوم تامین امنیت شهروندان افزود: امنیت اساس و بسترساز زیرساخت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی است که برای تحقق آن بایستی از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ ع

مبارزه با قاچاق مواد مخدر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.