دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای برای کارکنان دادگستری و سازمان های تابعه و اعضای شورای حل اختلاف مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون فرهنگی دادگستری کل مازندران گفت: ۳۰۰ نفر از کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان، کارکنان سازمان های تابعه و اعضای شورای حل اختلاف در دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع و تبیین اخلاق حرفه ای شرکت کردند که دکتر جلال الدین حسینی آموزش این دوره را برعهده داشتند.

وی افزود: این دوره با همکاری منابع انسانی دادگستری مازندران برگزار شد و طول دوره نیز ۱۲ ساعت برای هریک از شرکت کنندگان بوده است.

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری  این دوره آموزشی را حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع  دانست و گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجراست.

معاون فرهنگی دادگستری کل مازندران افزود: کارکنان دستگاه قضا باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و به توقعات قانونی و شرعی شان توجه نمایند.

انتهای پیام/ م

تبیین اخلاق حرفه ای برای کارکنان دادگستری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار