شهر ارومیه ۲۷ مهرماه میزبان بزرگترین همایش پیاده روی همگانی آذربایجان غربی خواهد بود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همگانی ۲۷ مهرماه در ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان اقشار مختلف مردم گفت: ورزش موجب تحرک، پویایی و شادابی جامعه می‌شود و مردم باید از هرفرصتی برای انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده کنند.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در ۲۷ ام مهرماه در ارومیه گفت: لازم و ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان و بویژه بخش خصوصی برای برگزاری منظم و باشکوه این برنامه ورزشی همفکری، مشارکت و همکاری لازم را داشته باشتند.


مصطفوی ادامه داد: برگزاری پیاده روی خانوادگی در شهر‌ها ضمن نشان دادن وحدت، همدلی و همراهی مردم موجب ایجاد نشاط اجتماعی، شادابی خانواده‌ها را به همراه خواهد داشت.


وی همچنین خواستار ایجاد ابتکار و نوآوری در روند اجرای برنامه‌های پیاده روی خانوادگی در ارومیه شد.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه از رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما خواست از فرصت پخش پیاده روی خانوادگی در شبکه سه سیما برای تبلیغ و معرفی بیشتر استان استفاده کنند.

 

چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی و شور و نشاط جامعه گفت : در راستای همگانی کردن ورزش برنامه ریزی های خوبی نیز در سطح ادارات ، مدارس و مراکز آموزشی دانشگاهی صورت گرفته تا این قشر از جامعه همیشه در سطح آمادگی جسمانی و نشاط و شادابی باشند.

 

در پایان جلسه نمایندگان دستگاههای اجرایی و سمن ها در مورد هرچه بهتر برگزار شدن این همایش بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ح

برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
سیاوش
۲۲:۵۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
لطفا تاریخ و زمان پیاده روی خانوادگی را مرقوم فرمایید