رزمایش هزار نفری اقتدار عاشورایی با هدف تقویت روحیه حمایت از نظام در آمل برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد حسین علیزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) گفت: این رزمایش با هدف تقویت روحیه حمایت از نظام و اثبات این که مردم حامی نظام هستند در سه مرحله در کشور، استان و شهرستان‌ ها برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش مأیوس سازی دشمن از تغییر نظام و دنبال کردن تغییر رفتار و رویکرد دشمنان کشور است، افزود: تقویت روحیه نیرو‌های عمل کننده آحاد بسیج در قالب اردو‌های جهادی و تقویت انسجام ملی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف این رزمایش است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل گفت: مرحله اول این رزمایش با عنوان اقتدار عاشورایی در قالب ۳۵ اردوی جهادی خواهران و برادران در رزمایش اجرایی می‌ شود، که از این تعداد  ۲۰ اردوی جهادی برادران و ۶ اردوی جهادی خواهران در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی به خدمت‌رسانی مشغول می‌ شوند.

سرگرد علیزاده با بیان اینکه این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور امسال همزمان با سراسر کشور در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: تجربه حضور بسیج در عرصه‌ های مختلف از گذشته تاکنون نشان‌گر مفاهیم مختلف است همچنین با توجه به تغییرات راهبرد دشمن و سیاست خارجه آن در مقابله با اسلام باید در مقابل زهر دشمنان پادزهر مهم باشیم.

وی حضور بسیج در داخل کشور را همانند گذشته با قوت، با قدرت و امیدبخش دانست و گفت: این رزمایش از ۲۳ شهریور در شهر‌های مختلف مازندران به صورت ۲۴ ساعته دنبال می‌شود هر چند اقدامات مهم رزمایش حضور حماسی در قالب گردان‌ های بیت المقدس و سه گردان اولویت نخست حوزه‌ های کربلا، خندق و جوادالائمه از سه نقطه شهرستان با تجمع در مکان‌ های از پیش تعیین شده طبق طرح‌ های رزمایش است.

وی افزود: در اجرای همزمان رزمایش ۴۵۰ اردوی جهادی برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب پذیر در زمینه خدماتی، عمرانی و سازندگی است.

انتهای پیام/ م

تقویت روحیه حمایت از نظام در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.