معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت:هرگونه افزایش قیمت ویژه ماه محرم ممنوع است و  بر عرضه و توزیع نظارت مستمر می شود.

هرگونه افزایش قیمت در ماه محرم ممنوع است/روزانه پنج تن گوشت گرم وارد قم می شود/تلاش برای کاهش قیمت مرغ گرم در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مهرداد غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم هرگونه افزایش قیمت ویژه ماه محرم را ممنوع دانست و از نظارت های مستمر بر عرضه و توزیع خبر داد و افزود: با متخلفانی که کالاها را بالاتر از نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه کنند به شدت برخورد می شود.

وی افزود: برغم افزایش تقاضا برای کالاهای مختلف در این ماه، کار کنترل روزانه قیمت ها که منحصر به مقطع خاصی نیست، همچنان ادامه پیدا می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اظهار کرد:با هدف تعدیل قیمت ها و تنظیم بازاردر ایام محرم، روزانه پنج تن گوشت گرم وارد بازار استان می شود.

غضنفری با بیان اینکه علاوه بر گوشت گرم، روزانه 20 تن گوشت منجمد نیز در سردخانه های استان ذخیره سازی می شود افزود: برای کنترل قیمت مرغ گرم نیز تمهیدات لازم برای ذخیره کردن مرغ منجمد اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین نیازهای اساسی مردم در استان قم وجود ندارد گفت: اقلام تهیه شده، از جمله برنج و شکر علاوه بر مصرف معمولی مردم، جوابگوی نذورات نیز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از تلاش مسئولان استان برای کاهش قیمت مرغ گرم خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ کمتر از 9 هزار تومان است که امیدواریم این قیمت به نرخ مصوت 8 هزار و 100 تومان برسد.

انتهای پیام/ش

تنظیم بازار قم در ماه محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.