سرپرست بهزیستی لرستان گفت: ۳۰ واحد مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛فاطمه زهرا توکلی در مورد واگذاری مسکن مهر به مددجویان گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۵۷۳ واحد در کل کشور واگذار شد که از این میزان ۲۱۷ واحد مربوط به لرستان بود.

وی افزود: از این ۲۱۷ واحد ۳۰ واحد مربوط به خانواده‌های دو معلولی بوده که برای این تعداد واحد ۲۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

توکلی بیان کرد: در ارتباط با خانواده‌های دو معلولی بهزیستی استان ۱۰ میلیون، بنیاد مستضعفان ۱۵ میلیون تومان و انجمن خیرین مسکن‌ساز پنج میلیون تومان یعنی درمجموع ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به یک خانواده داده می‌شود.

سرپرست بهزیستی لرستان افزود: در مورد سایر اقشار جامعه هدف، زنان سرپرست خانوار، از کار افتادگان، فرزندان مراکز شبه خانواده نیز بهزیستی ۱۰ میلیون تومان بلاعوض به آنان برای تامین مسکن پرداخت می‌کند.

وی گفت: تعداد واحدهایی که واگذار خواهیم کرد را تا پایان سال اعلام می‌کنیم.

توکلی یادآور شد: ما هر سال یک سهمیه داریم که پوشش می‌دهیم و به‌تدریج هدف سازمان این است که اقشاری که نیازمند هستند، نیازشان تأمین شود.

انتهای پیام/د

واگذاری ۳۰ واحد مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول لرستان

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
مدیر کل محترمه استان لرستان شما را به عزای امام حسین‌ قسم فکری هم بحال من و خانوادم بکنید تو این اوضاع گرانی مسکن و کرایه با ۴ سر عاعله هزینه دانش آموزانم ما هم مستاجریم ما را هم دریابید