رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از توزیع لوازم التحریر توسط یک موسسه خیریه در میان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را ارائه کرد.

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت : موسسه عترت بوتراب از موسسات حمایتی حقوقی است که در آستانه سال تحصیلی جدید ۵۹ پک لوازم التحریر به دانش آموزان یتیم تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب اعطا کرده است.

بیگزاده با اشاره به اینکه پک های اهدایی از سوی موسسه شامل کیف و انواع لوازم التحریر مورد احتیاج دانش آموزان بوده بیان کرد: ارزش بسته‌های اهدایی از سوی این موسسه خیریه بیش از ۱۴ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: موسسه خیریه عترت بوتراب اکنون حمایت از ۱۱۲ یتیم درشهرستان اسلام آبادغرب را برعهده دارد که به غیر از اهدای کمک‌های نقدی ماهیانه خود به این ایتام، هزینه‌های تحصیل، ازدواج و معیشت آنان را نیز تامین می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام (ره)شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه اکنون حدود ۳۲۱یتیم درشهرستان از حمایت پدران معنوی برخوردار هستند، عنوان کرد: ۳ موسسه حقوقی و بیش از ۸۹۷ حامی حقیقی از ایتام تحت حمایت در شهرستان اسلام آبادغرب حمایت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

موسسه عترت بوتراب از موسسات حمایتی حقوقی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.