پشتیبان بازاریابی و فروش صنایع دستی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی گفت : به روزرسانی طرح‌های صنایع دستی مطابق با سلیقه امروز بازار اهمیت فراوانی دارد.

طراحی‌های به روز صنایع دستی برای ورود به بازار جهانی ضروری استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید عباسی در جلسه‌ای که امروز (20 شهریور) با پشتیبان‌های حوزه صنایع دستی طرح مشاغل خانگی در کرمانشاه داشت، اتصال به بازار و فعالیت در حوزه بازاریابی را یک اصل مهم در زمینه مشاغل خانگی و خصوصا حوزه صنایع دستی دانست و افزود: باید محصولاتی متناسب با سلیقه امروز بازار تولید کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از طراحی‌های ما در حوزه صنایع دستی هنوز بر اساس نقشه و طراحی زمان قاجار و صفویه و 300 سال قبل است، خاطرنشان کرد: قطعا با این دست فرمان نمی‌توانیم به بازارهای مدرن جهان وارد شویم.

پشتیبان بازاریابی و فروش صنایع دستی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی معتقد است، تولید محصولات جدید بر اساس نیاز روز می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد مشاغل پایدار باشد.

عباسی عنوان کرد: باید با طراحی‌های به روز و جدید بتوانیم انواع صنایع دستی را با هم ترکیب کرده و از دل آن طرح‌های جدید بیرون بیاوریم.

وی توجه به امر بسته‌بندی و برندینگ را نیز در تولید صنایع دستی و مشاغل خانگی ضروری خواند.

انتهای پیام/ز

بسته‌بندی و برندینگ صنایع دستی و مشاغل خانگی ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.