رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری در رشت گفت: به شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ بهزاد سلطانی رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری در بازدید از مجتمع نیمه صنعتی فشتام رشت گفت: به شرکت‌های دانش بنیان ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.

وی همچنین افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی برای ساخت محصولات صنعتی نیز به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات با سود ۴ درصد پرداخت می‌کند.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری گفت: همچنین شرکت‌های دانش بنیانی که در مرحله تولید محصول و راه اندازی خط تولید جدید هستند نیز تسهیلات با سود ۱۱ درصد اعطا می‌شود.

بهزاد سلطانی با اشاره به اینکه برای خریداران محصولات شرکت‌های دانش بنیان نیز تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام با سود ۹ درصد در نظر گرفته شده است افزود: انواع ضمانت نامه‌ها نیز برای قرارداد‌های شرکت‌های دانش بنیان مد نظر صندوق نوآوری و شکوفایی قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۷ شرکت دانش بنیان در گیلان تصریح کرد: لازم است تعداد این شرکت‌ها در استان گیلان  به ۵ برابر تعداد فعلی برسد و در این باره باید همه مسئولان بیش از پیش تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعطای کمک ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض به شرکت‌های دانش بنیان

برچسب ها: هیئت دولت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.