احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب با صدور اطلاعیه‌ای تصمیم آمریکا را برای تعطیل کردن دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در واشنگتن محکوم کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب تعطیلی دفتر ساف در واشنگتن را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  رای الیوم، اتحادیه عرب امروز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای تصمیم آمریکا را برای تعطیل کردن دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در واشنگتن محکوم کرد و آن را یکی از حلقه‌های سیاست آمریکا برای نابودی فلسطین به شمار آورد.

در این بیانیه آمده است: دولت فعلی آمریکا از زمانی که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و پس از آن سفارتخانه خود را به تل آویو منتقل کرد نشان داد که به صورت کامل از اسرائیل جانبداری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: اقدامات اخیر نظیر قطع کمک به آژانس امداد رسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) و توقف کمک به فلسطینی‌ها همگی در چارچوب به زانو درآوردن فلسطینی‌ها است. انتقادات از فلسطینی‌ها و متهم کردن آن‌ها به لجبازی و رد پیشنهاد‌های ارائه شده هیچ یک منطقی نیست زیرا هنوز هیچ پیشنهاد مشخص یا طرحی برای گفتگو ارائه نشده است.

موضوع فلسطین در صدر موضوعات گفتگوی وزرای امور خارجه کشور‌های عربی در نشست بعدازظهر امروز سه شنبه در قاهره خواهد بود. به گفته محمود عفیفی، سخنگوی اتحادیه عرب یک نشست به راه‌های پشتیبانی از آنروا اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار