طهرانچی گفت: عالمان برخواسته از حوزه نه تنها جامعه دانشگاهی را نفی نکرده بلکه دانشگاه را محیطی برای آدم سازی ذکر کرده‌اند.

امام راحل بنیانگذار رشد علمی در کشور/ رشد علمی سبب اقتدار ایران/ عالمان حوزه جامعه دانشگاهی را نفی نمی‌کردند/ مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام در جهت رشد علمی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: از نظر دشمنان، علم در ایران اسلامی مایه اقتدار است و در واقع آن چه که امروز به دست آمده مرتبط با  رویکردی است که حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب بنیانگذاری کردند و پس از ایشان به وسیله مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: عالمان برخواسته از حوزه نه تنها جامعه دانشگاهی را نفی نکرده بلکه دانشگاه را محیطی برای آدم سازی ذکر کرده‌اند.

شتاب علمی کشور قابل قبول است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر امروز به دانشگاه می‌بالیم به این دلیل است که ایران جزو 10 کشور برتر دنیا از جهت جمعیت دانشجویی است و خوشبختانه امروزه کشورمان از شتاب علمی قابل قبولی برخوردار است و روحانیون شاغل در دفاتر نهاد مقام معظم رهبری منکر این قضیه نیستند.

طهرانچی ادامه داد: حجت‌الاسلام محمدیان علی رغم تحمل رنج و مشکلات، رفتاری دلسوزانه و مهربانانه با دانشجویان داشته‌اند و با شجاعت و مجاهدت بالا پای علم و تحول در دانشگاه اسلامی پیشتازند.

وی تأکید کرد: در زمانی که دانشگاه آزاد با این نهاد فاصله زیادی داشت، حجت‌الاسلام محمدیان دلسوزانه با دانشجویان ارتباط برقرار کرده و از دانشگاه آزاد حمایت کرده است و وی تأکید جدی داشتند که نباید دانشگاه به انحراف کشیده شود و با تمام وجود دانشجویان، جوانان و جامعه دانشگاهی را دوست داشتند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار