در مراسمی سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی به عنوان رئیس پلیس راهور استان زنجان و سرهنگ مظفری نیز رئیس پلیس راه استان زنجان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، در  مراسم تکریم و معارفه روسای راه و راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از زحمات سی ساله سرهنگ آفریدون قدردانی شد و سرهنگ علی اصغر شیر محمدی به سمت ریاست پلیس راهور استان زنجان به مدت سه سال منصوب شد و همچنین سرهنگ مظفری نیز به مدت سه سال به عنوان رئیس پلیس راه استان زنجان  معرفی شد.

سردار آزادی با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت گفت : در ده سال اخیر در استان حدود 457 نفر جان باخته در داخل و خارج استان ثبت شده که این آمار در سال گذشته با 52 درصد کاهش به 219 نفر رسیده .

وی با بیان این که بیش از 70 درصد علل تصادفات عوامل انسانی هستند افزود : اجرای دقیق آئین نامه راهنمایی و رانندگی و رعایت قوانین و مقررات ، و تعامل سازمانها نهاد ها و ادارات در بخش های مختلف با نیروی انتظامی و پلیس راهور باعث کاهش تصادفات جاده ای و همچنین کاهش تلفات می شود .

انتهای پیام /ک


کاهش 52 درصدی تصادفات منجر به فوت در سال گذشته در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجادعسکری
۲۱:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
رییس پلیس راه استان زنجان باسلام
من در تاریخ 21/9/99از ارومیه اعزام تهران باماشین شخصی خودم بودم نزدیک های عوارضی استان زنجان همکاران شما ماشین من رو نگاه داشتن با گرفتن مدارک به من گفتن برو عوارضی تا بيایم من بچه یک ماه داشتم مریض بود ووقت دختر د
تهران هستم من رو دوساعت تمام عوارضی نگاه داشتن بچه من تب داشت حرف های من همه واقعیت داره چون فیلم اون رو هست که اوژانس آماده با این حال باز من رو دویست هزار تومان جریمه کردند خواهشمند رسیدگی دارم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حسنی
۱۵:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید
ببخشید جناب سرهنگ من سال 94 ماشینمو فروخته او و خریدار هیچ اقدامی به تعویض پلاک نمیکنداگراین ماسین تصادف کند و فراری شود بنده باید چیکار کنم تروخدا راهنمایی کنید چه اقدامی باید انجام بدهم.