با حضور استاندارهرمزگان و نمایندگان مجلس ۴ طرح عمرانی در روستاهای بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،با حضور استاندار و نمایندگان مجلس ۴ طرح عمرانی در حوزه بندرعباس بهره برداری شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: این طرح‌ها آسفالت راه‌های روستایی از قلعه قاضی به سرخون، روستای سودرو به کشار و کشتی سازی به طول ۳۷ کیلومتر و بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره پشته ایسین بود.

 وی افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

استاندار هرمزگان گفت: عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح دهنو در جاده بندرعباس- میناب نیز با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

همتی در بازدید از چهار تقاطع حادثه خیز سرخون، جاده ارتباطی پشته ایسین به تازیان و آبنمای رودخانه کر و جاده دهنو به قلعه قاضی افزود: برای بازسازی، عریض کردن این جاده‌ها بیش از ۳۸ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی گفت: از ابتدای امسال ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و بر اساس برنامه هدفگذاری شده تا پایان امسال به هزار کیلومتر می‌رسد.

احمد مرادی نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس در بازدید از این طرح‌ها گفت: توسعه طرح‌های عمرانی در روستا‌ها به ماندگاری جمعیت و مهاجرت از شهر‌ها به روستا کمک می‌کند.

وی افزود: با پیگیری نمایندگان مجلس تاکنون بیش از ۹ سالن ورزشی در روستا‌های حوزه انتخابیه بندرعباس به بهره برداری رسیده است.

حسین هاشمی تختی دیگر نماینده بندرعباس نیز افزود: استان هرمزگان با فضای همدلی و وحدت میان مسولان و مردم در مسیر پیشرفت و به کارگاه عمرانی در کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از ۴ طرح عمرانی در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.