رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعلام کرد که تاکنون 10 هزار و 500 واحد زلزله زده روستایی که به صورت کامل تخریب شده بودند، ساخته و به صاحبانشان تحویل داده شدند.

تحویل بیش از 10هزار واحد زلزله زده روستاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا خواجه‌ای رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت:علاوه بر این واحدها سه هزار و 500 واحد روستایی دیگر نیز آماده و تحویل مردم داده شده است اکنون یک هزار و 500 واحد روستایی دیگر نیز مراحل پایانی ساخت خود را طی می کنند که پس از بهره برداری از آنها ، وعده بنیاد مسکن برای تحویل 12 هزار واحد مسکونی روستایی تا پایان تابستان محقق خواهد شد.


خواجه ای در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که تا پایان امسال 28 هزار واحد زلزله زده روستایی استان بازسازی و به مردم تحویل داده خواهند شد.

وی اظهار داشت: از آبان ماه سال گذشته تاکنون کار پی کنی 32 هزار و 500 واحد و اسکلت سازی 22 هزار 900 هزار واحد زلزله زده انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این مدت 17 هزار واحد دارای سقف شده اند، افزود: 10 هزار و 500 واحد به مرحله گچ و خاک و هفت هزار و 30 واحد نیز به مرحله نصب درب و پنجره رسیده اند.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با بیان اینکه 63 هزار واحد زلزله زده نیاز به تعمیر دارند، گفت: اقدام های لازم برای تعمیر 58 هزار و 500 واحد زلزله زده تاکنون انجام شده و 51 هزار و 700 واحد به صورت کامل تعمیر شده اند.

خواجه ای با بیان اینکه تا پایان سال جاری تمام واحدهای زلزله زده روستایی که به صورت کامل تخریب شده اند ، افتتاح خواهند شد، گفت: زلزله آبان ماه کرمانشاه 25 هزار واحد را به صورت کامل تخریب کرد که این واحدها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

 

انتهای  پیام/ز


زلزله آبان ماه کرمانشاه 25 هزار واحد را به صورت کامل تخریب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.