معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از آمادگی کامل پلیس استان در ایام محرم الحرام خبر داد.

آمادگی کامل پلیس آذربایجان غربی در ایام محرم الحرامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرهنگ  اسدالله مالکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم الحرام گفت:ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه، سعی خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری بیفزایند.

سرهنگ مالکی با اشاره به برپایی مراسمات عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی در تکایا و حسینیه‌های این استان، اظهار داشت:هرساله امت مسلمان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر میهن اسلامی اقدام به برپایی مراسم عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی در تکایا و حسینیه‌ها می‌کنند و این مراسم هرسال با شکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: پلیس استان با فعالیت مضاعف کلیه یگان‌های انتظامی تابعه ومشارکت شهروندان وعزاداران در شهرستان‌های استان، ضمن ایجاد فضایی مناسب و توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) از انجام هرگونه رفتار توأم با خرافه پرستی و بدعت گذاری جلوگیری خواهد کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان در ادامه گفت:به منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، فرماندهی انتظامی استان با نگاهی جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی برون سازمانی و همچنین استفاده از عزاداران سالار شهیدان از انجام ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح استان بیفزایند، لذا به شهروندان محترم توصیه می‌شود با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.

سرهنگ مالکی در پایان جهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن مراسم عزاداری سالار شهیدان از مسئولان هیئت‌های عزاداری و همچنین شهروندان درخواست کرد به منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.
 
انتهای پیام/م
 

پلیس آذربایجان غربی در ایام محرم الحرام آمادگی کامل دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.