امام جمعه نی‌ریز گفت: خشک شدن دریاچه بختگان نی‌ریز علاوه بر ایجاد مشکلات عمده‌ای برای مردم این شهرستان، شهر‌های همجوار را هم تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله سید محمد فقیه امام جمعه نی‌ریز عصر امروز در نشست مسئولان و مردم شهرستان نی‌ریز با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خشک شدن دریاچه بختگان نی‌ریز نه تنها مشکلات عمده‌ای را برای مردم این شهرستان بوجود آورده است بلکه شهر‌های همجوار را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: در شهرستان نی‌ریز که وسیع‌ترین شهرستان استان فارس است، ۴۰۰کیلومتر راه خاکی داریم که نیازمند توجه بیشتر در این حوزه هستیم.

 امام جمعه نی‌ریز افزود: در زمینه کم آبی، ما رودخانه وسیع پهنابه را داریم که آب ان را به شهرستان‌های داراب، فسا، استهبان می‌برند و خود مردم این شهرستان که در مرکز هستند از بی‌آبی رنج می‌برند.

عضو مجلس خبرنگان استان فارس بیان کرد: با توجه به اینکه سه چهارم محیط زیست استان فارس در شهرستان نی‌ریز است ما متاسفانه با بی مهری مسئولان در این حوزه روبرو هستیم.

آیت‌الله فقیه گفت: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه صنعت و معدن، متاسفانه نظارتی نمی‌شود و میلیاردی پول این صنایع را به تهران می‌برند و مردم بیچاره تنها خاک آن را می‌خورند.

امام جمعه نی‌ریز خطاب به مسوولین کشوری تاکید کرد: حوزه‌های مشترک شهرستان‌های استان را تفکیک کنید تا مشکلات و بحث‌ها از بین برود و بهتر به مشکلات مردم و شهرستان‌ها رسیدگی شود.
انتهای پیام/ن

صحبت های امام جمعه نی‌ریز در نشست مسئولان و مردم با لاریجانی

برچسب ها: کم آبی ، علی لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار