رئیس ستاد معین بازسازی استان اصفهان از معرفی 9 هزار و 156 مالک و مستاجر زلزله زده سرپل ذهابی برای دریافت تسهیلات کمک معیشتی به بانک های عامل خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دیمویی رئیس ستاد معین بازسازی استان اصفهان از معرفی 9 هزار و 156 مالک و مستاجر زلزله زده سرپل ذهابی برای دریافت تسهیلات کمک معیشتی به بانک های عامل خبر داد و گفت: از این تعداد هشت هزار و 24 تن با عقد قرارداد با بانک های عامل مرحله نخست این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی گفت : در سطح شهرستان سرپل ذهاب آواربرداری 2 هزار و 327 واحد مسکونی ، پی کنی 2 هزار و 320 واحد، اجرای فونداسیون یک هزار و 932 واحد ، اسکلت بندی یک هزار و 217 واحد ، دیوا رچینی 345 واحد، اجرای سقف 491 واحد و بازسازی کامل22 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.
دیمویی افزود : پس از وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری در غرب کرمانشاه ، استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، مازندران و همدان به عنوان معین ستاد بازسازی ، کار بازسازی و ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب را بر عهده دارند.

وی افزود: تاکنون مالکان 2 هزار و 942 واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 2 هزار و 476 تن موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.

رئیس ستاد معین بازسازی سازی اصفهان مستقر در سرپل ذهاب گفت: از مجموع 11 هزار و 500 واحد تعمیری آسیب دیده ناشی از زلزله هفت و سه دهم ریشتیری 21 آبان پارسال ، تاکنون عملیات تعمیرات یک هزار و 719 واحد پایان یافته است.

دیمویی گفت : همچنین به مالکان یک هزار و 340 واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله پارسال تسهیلات بانکی پرداخت شد و به هشت هزار و 524 تن نیز کمک های بلاعوض تعمیری پرداخت شده است.

 

 

انتهای پیام/د

هشت هزار و 24 تن با عقد قرارداد با بانک های عامل مرحله نخست تسهیلات را دریافت کرده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.