مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار كرمانشاه گفت: حضور 20 ورزشکار از استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا نشانه پویایی ورزش این دیار است.

وی گفت : ورزش و موفقیت ورزشکاران هر کشور و استانی سهم بسزایی در توسعه و شکوفایی آن دیار دارد.

بازوند با بیان اینکه کمک به ورزش و تقویت ورزشکاران حرفه ای استان از برنامه هاي مديريت ارشد است، گفت: امروز اهمیت ورزش تا آنجاست که هر استانی ورزشکاران حرفه ای تری داشته باشد بیشتر در کانون توجهات قرار دارد و همین موضوع نیز به آنها در پیشرفت و توسعه کمک می کند.

استاندار کرمانشاه از ورزشکاران به عنوان سرمایه های ارزشمند و بی بدیل اجتماعی هر جامعه و کشوری یاد کرد که باید توسط مسئولان آن دیار تقویت و حمایت شوند.

وي با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در ورزش هدر رفت منابع و هزینه نیست، یادآور شد: اگر این سرمایه گذاری درست انجام شود اثرات مثبت آن تا سال ها باقی می ماند.

مقام عالي استان همچنین ورزشکاران را الگوهایی شایسته برای مردم و بخصوص نسل جوان معرفی کرد و خطاب به آن ها گفت: حفظ روحیه و اخلاق و منش پهلوانی می تواند نام شما را در تاریخ ورزش ماندگار کند.

بازوند با بیان اینکه عمر روزهای قهرمانی کوتاه است، ورزشکاران را به منش های پهلوانی و تقویت سجایای اخلاقی دعوت و تصریح کرد: منش پهلوانی ماندگاری بسیار بالاتری از مقام های قهرمانی دارد و چنین افرادی برای همیشه در اذهان می مانند.

استاندار کرمانشاه در ادامه حضور 20 ورزشکار از استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را نشانه پویایی ورزش این دیار عنوان کرد و گفت: این حضور فارغ از کسب هر نتیجه ای ارزشمند است و باید صمیمانه از تک تک این ملی پوشان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: شما ورزشکاران کرمانشاهی با حضور خوب خود در مسابقات آسیایی بار دیگر صفحه ورزش استان را مملو از غرور و افتخار کردید.

بازوند در پایان برای یکایک ورزشکاران استان بخصوص ملی پوشان حاضر در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد درخشش آن ها باشد.

در این مراسم با اهدای لوح و جایزه از ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/د

ورزشکاران به عنوان سرمایه های ارزشمند و بی بدیل اجتماعی هر جامعه و کشوری هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.