سناتور جمهوری‌خواه نبراسکا اعلام کرد با توجه به سیاست‌های دونالد ترامپ هر روز به فکر خروج از این حزب می‌افتد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «بن سس»، سناتور جمهوری‌خواه نبراسکا که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز محسوب می شود، اعلام کرد: «هر روز صبح که از خواب بلند می شوم، به این فکر می کنم که از حزب جمهوری‌خواه خارج شوم.»

وی در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد: «من هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم، به این فکر می کنم که چرا از حزب جمهوری خواه خارج نمی شوم؟ تا زمانی که بدانم می توان اصلاحاتی در حزب جمهوری خواه ایجاد کرد، به حزب «رونالد ریگان» و «آبراهام لینکلن»، رؤسای جمهور پیشین آمریکا پایبند می مانم.»

بن سس در ادامه با انتقاد از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات افزود: «هیچ کدام از این دو حزب چشم انداز بلند مدتی برای کشور ندارند. این احزاب به طور 24 ساعته با یکدیگر به مخالفت می پردازند. دموکراتها که ضد جمهوری خواه و ضد ترامپ هستند و جمهوری خواهان هم ضد دموکراتها و ضد سی ان ان. هیچ کدام از این مسائل ارزش این را ندارد که صبح ها از خواب بیدار شوم و در این حزب مشغول کار شوم.»

این سناتور جمهوری خواه نبراسکا همچنین اعلام کرد از مدتها قبل خود را یک سناتور محافظه کار مستقل که با جمهوری خواهان همکاری می کند می داند.

بن سس از روز شنبه که توییتی درباره خروج از حزب جمهوری خواه منتشر کرد، خبرساز شد. در یک سال گذشته چندین نماینده جمهوری خواه در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ و رفتار حزب جمهوری خواه با رئیس جمهور، از عضویت این حزب خارج شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار