سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: حضور مردم در همایش اربعین نشانگر وحدت مسلمین است و موکب‌ها باید در شأن امام حسین (ع.) به زائرین خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در جلسه ستاد اربعین استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش به ابعاد مختلف اهمیت سوگواری برای امام حسین (ع) و بویژه پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار کرد: برگزاری باشکوه مراسم اربعین نشانگر وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان است.

وی ادامه داد: حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در همایش بزرگ پیاده روی اربعین نشان از وحدت و همدلی آنان است و در این راه هیچ خطری نمی‌تواند آن‌ها را تهدید کند.

مصطفوی با تاکید بر مردمی بودن همایش پیاده روی اربعین اظهار کرد: این همایش بزرگ، وجهه مردمی دارد و باید از دولتی کردن آن ممانعت کرد، دولت در این مراسم تنها وظیفه تسهیل گری و آماده سازی زیر ساخت‌ها را دارد.

وی اظهار کرد: امسال پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار نفر از استان عازم مراسم اربعین باشند که موکب‌ها موظف هستند هر روز در شأن آقا اباعبدالله حسین به زائرین خدمت رسانی کنند.

این مقام مسئول گفت: کمیته‌های ستاد اربعین و موکب‌ها باید هماهنگ باشند چراکه نتایج جلسات در موکب‌ها نمود پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه ستاد اربعین آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.