رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: 3 تن از کارکنان وظیفه شناس پلیس کنگاور پیشنهاد رشوه دریافت طلاجات به مبلغ 85 میلیون ریال را رد کردند.

علی نظری رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اظهار داشت: چندی پیش و به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر به صورت حرفه ای و در پوشش خودروهای عبوری قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از تهران به کرمانشاه را دارند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گروهی 3 نفره از ماموران در ایست و بازرسی شهید زنگنه مستقر و پس از مشاهده خودروی مورد نظر که یک دستگاه پژو و دارای 2 سرنشین آقا و یک سرنشین خانم بود، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سرهنگ نظری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک ساک دستی در داخل جعبه کشف و در آن حدود 3 کیلوگرم ماده مخدر هروئین و مقداری شیشه کشف شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از کشف این مواد بود که خانم سرنشین خودرو برای فرار از مجازات و اغفال ماموران، قصد داشت مقدار 63 گرم طلا به ارزش حدود 85 ریال را به آن ها رشوه دهد كه همکاران وظيفه شناس پلیس از دريافت آن خودداري کردند.

وی تصریح کرد: هر سه متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی و همگی با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

 

انتهای پیام/د

دستگیری متهمان قاچاق موادمخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.