هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جلب رضایت هوادرانمان هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)گفت:تیم فوتبال الدحیل قطر  به دنبال آن است تا در دیدار قبلی برابر تیم ما گل های بیشتری را وارد دروازه تیممان کند و می داند که در دیدار بازگشت برابر تیممان در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران ایرانی به دردسر خواهد افتاد.

رسن ادامه داد: الدحیل در کشور قطر نتوانست تیم خطرناکی برای ما باشد اما مالکیت توپ تیمشان بیشتر از ما بود.در حال حاضر دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های  پرسپولیس  و الدحیل در ایران باقی مانده است و باید بگویم این بازی از اهمیت فراوانی برخوردار است و ما به دنبال آن هستیم تا با پیروزیمان  در این مرحله از مسابقات ، هوادرانمان را راضی نگه داشته باشیم.

رسن:به دنبال جلب رضایت هواداران در دیدار برگشت برابر الدحیل هستیم/کار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره ی تیم فوتبال  الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:الدحیل تیمی است که از مدت ها پیش شکست نخورده و یکی از بزرگترین تیم های قطر است.دیدار رفت تیممان برابر این تیم بسیاری سخت بود چرا که ما باید در خانه آن ها به مصافشان می رفتیم. در دیدار رفت تیممان چند موقعیت خوب ایجاد کرده بود و از 2 یا 3 شانس برای گل زنی نیز برخوردار بود. ما تیم بدی نبودیم و اما نتیجه شکست یک بر صفر نیز برای تیم ما خوب نیست.


بیشتر بخوانید:

تمرینات فشرده الدحیل برای رویارویی با پرسپولیس

زنگ خطر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورمان + فیلم

خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد


انتهای پیام/

اظهارات رسن در ارتباط با دیدارهای  لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار