معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از کمک بیش از 92 میلیارد ریالی این آستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بیش از 92 میلیارد ریال امداد نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه داشته است، گفت: كمك نقدی اين معاونت به دفتر نمايندگی آستان قدس رضوی در استان كرمانشاه مبلغ یک میلیارد و 16 ميليون ريال برای كمك رسانی به زلزله زدگان این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اقدام به خريد و ارسال یک هزار چادر مسافرتی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه به مبلغ یک میلیارد و 400 ميليون ريال کرده است، تصریح کرد: همچنین با اعلام رسمی به همه دفاتر نمايندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور برای كمك به زلزله زدگان و دریافت گزارش از دفاتر نمايندگی و جمع بندی آن، بالغ بر یک میلیارد و 843 ميليون ريال کمک نقدی و قريب به 80 ميليارد ريال كمك غيرنقدی جمع آوری و به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

وی ادامه داد: 7 هزار بسته گوشت یک و نیم کیلویی نذورات در آستانه عید نوروز 97 توسط معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به ارزش ریالی بیش از 4 میلیارد ریال میان زلزله زدگان کرمانشاه توزیع شده است.

خاکسار اظهار کرد:  با دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ 4 میلیارد ریال توسط این معاونت برای تجهيز واحدهای مسكونی زلزله زدگان معلول، بیسرپرست و محروم استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: علاوه بر این با دستور تولیت آستان قدس رضوی و هماهنگي با شركت ساختماني بتن ماشين قدس رضوي، بتن مورد نياز 2 هزار واحد مسكونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط این شركت با حداقل هزینه دریافتی تأمین شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای بررسی شیوه امدادرسانی و قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات مردم در همان روزهای ابتدایی پس از زلزله در منطقه حضور داشتیم، گفت: با توجه به حساسيت‌های اجتماعی، شرایط منطقه و لزوم برنامه‌ريزی دقیق در تمام مراحل امدادرسانی، بنای ما بر هماهنگی با دفتر امام جمعه سرپل ذهاب، كميته امداد امام خميني(ره) و سپاه پاسداران سرپل ذهاب بوده است.

انتهای پیام/س

کمک آستان قدس به زلزله زدگان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.