مردی که به صورت پنهانی زن دیگری رابه عقد موقت خود در آورده بود، رازش فاش شد.

عقد موقت پنهان زن و مرد فیلمبردار؛ ناگهان سر و کله همسر دائم پیدا شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوان در حالی که مدارک اثبات عقد موقت را از کیفش بیرون می آورد و مدعی بود «پورنگ» همسر قانونی اوست و مرتکب رابطه نامشروع نشده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری ۲۴ میرزاکوچک خان مشهد گفت: در ازدواج اولم شکست خوردم به طوری که فقط می خواستم از همسرم طلاق بگیرم هیچ گونه تفاهم و سازگاری با یکدیگر نداشتیم از سوی دیگر هم نگران آینده پسر کوچکم بودم به همین خاطر همه تلاشم را به کار بردم تا برای مدتی حضانت فرزندم را به عهده بگیرم.

بعد از طلاق مشکلاتم بیشتر شد چرا که نمی خواستم سربار خانواده ام باشم و آن‌ها که خودشان به سختی روزگار می گذراندند هزینه‌های من و فرزند کوچکم را نیز پرداخت کنند. به همین دلیل در پی یافتن شغلی بودم که روزی به همراه یکی از دوستانم در حاشیه بزرگراه فجر به جای تاکسی، سوار یک خودروی سمند شدیم تا به یکی از مراکز خرید برویم وقتی راننده خودروی شخصی سر صحبت را باز کرد فهمیدم که او تصویربردار مجالس عروسی است.

بلافاصله از او پرسیدم آیا کلاس های آموزش عکاسی و فیلم‌برداری نیز دارد؟

راننده جوان در حالی که لبخندی بر لب داشت کارت تبلیغاتی خودش را به من داد تا برای آموزش تئوری و تجربی عکاسی با او تماس بگیرم. روز بعد با هم قرار گذاشتیم و من به دفتر کارش رفتم. روز اول چندین ساعت درباره ماجرای طلاقم و دیگر مشکلات زندگی و خانوادگی صحبت کردیم. هنوز مدت زیادی از این آشنایی نمی گذشت که روزی پورنگ با بیان این که از رفتار و اخلاقم خوشش آمده است از من خواست تا رابطه ای فراتر از همکاری با یکدیگر داشته باشیم اما وقتی با مخالفت من روبه رو شد گفت که قصد خواستگاری از مرا دارد.

او می گفت زندگی سرد و بی روحی دارد و همسرش توجهی به او نمی کند. پورنگ مدعی بود زمانی که ازدواج کرده عاشق همسرش نبوده و تنها برای دور شدن از مشکلات زندگی در کنار خانواده اش، تن به ازدواج داده است! من هم ماجرا را با مادرم مطرح کردم که قرار شد به عقد موقت پورنگ درآیم تا یکدیگر را بهتر بشناسیم. این گونه بود که با خرید یک حلقه طلا، ازدواجمان را به طور پنهانی ثبت کردیم.

در این میان من اصرار می کردم تا پورنگ حقیقت را به همسرش بگوید ولی او هر بار به بهانه فراهم نبودن شرایط از این کار خودداری می کرد تا این که یک روز صبح زود، من و پورنگ برای تصویربرداری از یک مجلس عروسی در شهرستان، به مشهد بازگشتیم. همسر پورنگ از چند روز قبل قهر کرده بود و در خانه نبود به همین خاطر ما با یکدیگر به منزل پورنگ رفتیم تا چند ساعت استراحت کنیم ولی ناگهان همسر اول او وارد خانه شد و با دیدن من در اتاق خواب، با پلیس تماس گرفت و … شایان ذکر است به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری) این پرونده برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

انتهای پیام/

منبع:روزنامه خراسان

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چه کار اشتباهی اخه انجام دادن ؟ الکی حکم میبرین ... والا طرف رفته یه زن دیگه گرفته اونم شرعی کم نداریم کسایی ک سه تا چهار تا زن دارن . اول ازدواجم ادم خامه جوونه بعد ازدواج اول تازه یاد میگیره راه زندگی رو
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۶:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
خداییش زنم زنای قدیم یه بله میگفتن و تا آخر پای همه چیز وای میستادن الان تا یه چیز میشه مثل ... به جون هم می افتن ، آخرم جدایی و عشق دوم از این چیزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این چه کاریه این ها می کنند آخه کارش درست نبود بره عقد موقت این آقا در بیاد این آقا زن داشت. مجازاتش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باهات موافقم چون واقعا از خیانت متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا چه کسی رو به چه جرمی اعدام کنند؟؟؟

یارو رفته کاملا شرعی و عرفی طرف رو عقد کرده اون راضی دقیقا چه کاره ای که حکم اعدام می دی ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
همه این مشکلات از درست انتخاب نکردن شریک زندگی نشات می گیره........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
مشکل از مردان وزنانی هست که بخاطر کوچکترین مشکلات پایبندی خودشان رابه خانواده وزندگی اشون ازدست می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
نابود بشی که یه زندگی رو نابود کردی .برا چی زندگی تون رو بر روی خرابه های یه زندگی دیگه بنا می کنید خدا خیرتون نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۳:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
درسته آفرین بر شما