رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور گفت: همه تحت نظرگاه‌های نگهداری متهمان به دوربین‌ مدار بسته مجهز شده اند.

همه بازداشتگاه‌ها به دوربین‌ِ مدار بسته مجهز شده اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در همایش روسای کلانتریها و پاسگاههای انتظامی استان همدان افزود: هدف از این اقدام رعایت حقوق شهروندی است تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی در بازداشتگاهها همواره یکی از دغدغه های مردم ومسئولان بودکه با هدف رعایت و ارتقای شاخص های حقوق شهروندی متهمان تمامی بازدشتگاهها در کشور به دوربین مدار بسته مجهز شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : تمامی مراتب فرماندهی در استان و دادستانها هم بصورت آنلاین بر رعایت حقوق متهمان در بازدشتگاهها پایش ونظارت می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور همچنین گفت : با اجرای ماده 49 این دادرسی کیفری هر فرد متهمی که به کلانتری وارد می شود ضمن اطلاع رسانی به خانواده وی امکان دسترسی به وکیل قانونی فراهم و گزارش خلاصه ای از وضعیت این متهم بصورت آنلاین در اختیار دادستان قرار می گیرد.

سردار شرفی خاطرنشان کرد : اکترونیکی کردن خدمات انتظامی به مردم واطلاع رسانی پیامکی به شاکی ومتشاکی از جمل اقدامات مهم پلیش پیشگیری برای کاهش بار مراجعه مردم به کلانتریها است که سال گذشته بار مراجعه مردم به کلانتریها 5 میلیون بار کاهش یافت.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور ، فرماندهی انتظامی استان همدان را از نظر عمل به انجام وظایف امنیتی در قلب کلانتریها وپاسگاهها وکنترل جرائم خشن وارائه خدمات انتظامی به مردم وحضور در صحنه های امداد خواهی مردم خیلی خوب ارزیابی کرد وگفت : نظر سنجی های انجام شده بیانگر رضایتمندی بسیار خوب مردم از نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ د

تجهیز همه بازداشتگاه‌ها به دوربین‌ِ مدار بسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.