با هدف بهبود فرآیند خدمت رسانی به اصناف و بازاریان و عموم شهروندان کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات از سازمان‌های صنفی دبیرخانه هیات عالی نظارت آغاز به کار کرد.

 محمد عباسی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت:در راستای بهبود فرآیند خدمت رسانی به اصناف و بازاریان و عموم شهروندان کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات از سازمان‌های صنفی دبیرخانه هیات عالی نظارت به آدرس www.iranianasnaf.ir آغاز به کار کرد.

وی افزود:در این سامانه کلیه شکایات مرتبط با تشکل‌های صنفی (اتحادیه ها، اتاق ها، کمیسیون‌های نظارت شهرستان‌ها و مراکزاستانها) فراهم شده است.

عباسی مزایای این سامانه تسریع در رسیدگی به شکوائیه ها، امکان شفافیت، کنترل و انضباط اداری، صرفه جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی و تحقق اهداف دولت الکترونیکی، ارتقاء حقوق شهروندی و نهایتاً اخذ گزارش‌های تحلیلی و تحقیقی از طریق بررسی آرشیو شکایات به تفکیک هر استان عنوان کرد.

عباسی گفت:از این پس شکایات صنفی بصورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

راه اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات تشکل‌های صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.