پیکر دو شهید نیروی انتظامی صبح امروز بر روی دستان کارکنان نیروی انتظامی و مردم شهید پرور بندرعباس و جمعی از مسئولان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،پیکر دو شهید نیروی انتظامی صبح امروز بر روی دستان کارکنان نیروی انتظامی و مردم شهید پرور بندرعباس و جمعی از مسئولان از محل ستاد فرماندهی انتظامی بندرعباس تا بیمارستان خاتم الانبیاء تشییع شد.

سردار عزیزاله ملکی در حاشیه این مراسم گفت: ساعت 21 هفدهم شهریورماه گشت انتظامی پاسگاه سرنی در حال گشت در حوزه استحفاظی خود بود که به یک دستگاه وانت مشکوک شده و این وانت را مورد تعقیب قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پس از طی کردن مسافتی در حوالی یک روستا خودرو موردنظر متوقف و پیش از پیاده شدن افسر گشت، افراد سواری وانت با سلاح گرم به سمت مأمورین نیروی انتظامی اقدام به شلیک می‌کنند، تصریح کرد: دو تن از کارکنان کادر نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت و دو تن از سربازان مجروح می‌شوند.

سردار ملکی اضافه کرد: موضوع را دنبال کرده و در تلاشیم در اسرع وقت نسبت به دستگیری این اشرار اقدام می‌کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد:یقین بدانید نیروی انتظامی به‌عنوان سازمانی که همچنان درب شهادت به رویش باز بوده و شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افتخار می‌کنیم در این سازمان خدمت کرده و در اسرع وقت به دستگیری اشرار اقدام کنیم.

سردار ملکی در خصوص آخرین وضعیت سربازان مجروح شده است، عنوان کرد: حال سربازان مطلوب و در آخرین عیادتی که داشتیم، خطر رفع شده و به‌زودی عمل جراحی انجام‌ شده و سلامتی‌شان بازخواهد گشت.

سرهنگ عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پیکر شهیدان ستوان سوم خلیل محمودی و استوار دوم احمد جزینی پس از تشییع به زادگاهشان استان‌های فارس و کرمان منتقل می‌شود.

این دو در درگیری شامگاه شنبه ۱۷ شهریور با اشرار مسلح در نزدیکی پاسگاه جعفر آباد روستای سرنی از توابع شهرستان میناب به شهادت رسیدند.
در این درگیری دو تن از سربازان این پاسگاه نیز مجروح شدند.
انتهای پیام/ز


تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی در بندرعباس

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.