رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری طرح قرآنی ویژه ماه محرم در 18 هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح قرآنی ویژه ماه محرم در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام موسی محبی، رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند به برگزاری طرح قرآنی ویژه دهه اول ماه محرم اشاره کرد وگفت: این طرح در ۱۸ هیئت مذهبی شهرستان نهاوند برگزارخواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در هیئات مذهبی شهرهای نهاوند و برزول، گیان، فیروزان و روستاهائی که موسسات قرآنی در آنها فعالیت دارد و با حضور گسترده مردم به‌ ویژه جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: برنامه های این طرح در نظر گرفته شده است به این شکل که قاریان ممتاز و مطرح استانی در هیئات مذهبی به تلاوت قرآن می‌پردازند و پس از پایان تلاوت قرآن، روحانی و سخنران مراسم به تفسیر آیات مربوطه پرداخته و در خصوص قیام اباعبدالله الحسین (ع) مطالبی بیان می‌کند.

حجت‌الاسلام محبی افزود:40 نفر از مبلغات حوزوی در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف نهاوند اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی 40 نفر از بانوان حوزوی هستند که در دهه اول ماه محرم مبلغات اعزامی همکاری بسیار خوبی با اداره تبلیغات اسلامی دارند و به مدت ۱۳روز در مناطق مختلف شهری و روستایی مشغول به انجام فعالیت تبلیغی می شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به این موضوع که نشر معارف اسلامی و دینی و آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ اهل بیت و قیام امام حسین(ع) از اهداف اعزام مبلغین در دهه اول ماه محرم است، گفت: در حال حاضر ۲۳۰ مسجد و ۲۴۵ هیئت مذهبی در نهاوند به ثبت رسیده اند که از این تعداد ۳۵ هیئت ویژه خواهران است و مبلغات تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی در این هیئات حسینی مشغول انجام فعالیت تبلیغی خواهند بود.

انتهای پیام/ب

طرح قرآنی ویژه ماه محرم 18 هیئت مذهبی نهاوند برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.